Tuesday, April 14, 2020

Aurora




Aurora









                             Aurora que partiu deixou saudades
                             mas amanhã hà  de renascer
                             e trarà  tanta alegria
                             a um coração cansado de sofrer
                             Aurora da minha vida
                             Aurora do meu viver

                             E eu que agora rendido
                             aos pés do tempo  bandido
                             começo então a entender         
                             que o renascer  de um novo dia
                             poderá me trazer alegria
                             poderá me fazer reviver
                             AURORA DA MINHA VIDA
                             AURORA DO MEU VIVER


                             Andrea de oliveira Ribeiro




                             Licenciada Letras Português  -  Brasil



translation:       Filip  Sprit   
Aurora
Aurora die verdwijnt laat gemis achter
maar morgen komt een nieuwe dag
die veel vreugde zal brengen
in een door lijden vermoeid hart
Aurora van mijn leven
Aurora van mijn bestaan
En ik heb me nu onderworpen
aan de voeten van de schurk tijd
en ik begin te begrijpen
dat het ontstaan van een nieuwe dag
me veel vreugde zal kunnen brengen
me zal kunnen laten herleven
Aurora     VAN MIJN LEVEN
Aurora    VAN MIJN BESTAAN


No comments: