Tuesday, April 14, 2020

Desencontro










  Mislopen 
             
     Het welzijn komt van God
     het lijden van de boosdoener
     het geluk van de engelen.

     Ik wil me verliezen in deze wereld
     en voelen dat ik leef
     in een wereld waarin 
     de doden overleven.

     De levenden verzetten zich
     en de zielen lijden.

      In de kelk die ik drink
      is jouw bloed mijn troost
      jouw leven mijn grootste vreugd.

      Ik verlies mij in jouw dromen
      ik verlies mij in jouw wensen.

      En ik vind mij terug in het mislopen 
      van een leven geleefd 
      te hebben zonder jou.

      Andréa  de Oliveira     2007



   


Desencontro
O  conforto  vem  de Deus
O  sofrimento  do vilão
A  felicidade  dos  anjos
Quero me  perder neste  mundo  e sentir   que estou  viva
No mundo  em que  os  mortos sobrevivem
Os  vivos resistem
E  as  almas padecem
No  cálice  que  bebo
O  teu  sangue  é meu  consolo
Tua  vida  meu  maior  prazer
Me  perco em teus sonhos
Me  perco em teus desejos
E me  encontro  no  desencontro
de uma  vida  vivida  sem  te  ter.

Andréa  de Oliveira       2007
                  













 


No comments: